Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Weinlich, Petr"'
Autor:
Weinlich, Petr, Semerádová, Tereza
Publikováno v:
In New Techno-Humanities June 2022 2(1):59-69
Autor:
Semerádová Tereza, Weinlich Petr
Publikováno v:
ACC Journal, Vol 2020, Iss 2, Pp 54-68 (2020)
Vzhledem k rychlosti technologického pokroku v online marketingu a reklamě, marketingová automatizace se dostává stále více do popředí jak v aplikační, tak akademické oblasti. Nicméně i přes rostoucí popularitu tohoto nového marketin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a122f64806a43e887ac175e2437dc66
Autor:
Weinlich, Petr
This diploma thesis discusses a design of a sports center in a city of Prostějov. It is an elaboration of its blueprints for construction realization. The sports center consists of two (above-ground) floors with partial basement that provides storag
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-455618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanmiguel, Patricia1, Sádaba, Teresa1
Publikováno v:
Icono 14. ene-jul2024, Vol. 22 Issue 1, p1-19. 19p.
Autor:
Verma, Amit1 amitvm2007@gmail.com, Rathee, Rupa2 ruparathee18@gmail.com, Malik, Seema3 malikseema2007@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Professional Business Review (JPBReview). 2023, Vol. 8 Issue 10, p1-13. 13p.
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition covers all of the processes involved when we select, purchase, use or dispose of products, services, ideas or experiences. It investigates the many factors that affect our consumption choi
Autor:
Tereza Semerádová, Petr Weinlich
The COVID-19 pandemic caused global shock to the entire economic system. As a result of the government restrictions, both production and distribution channels were interrupted. In this situation, however, it was possible to observe that some companie