Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Weiner, Susan L."'
Autor:
Pearson, Andrew D.J., Federico, Sara, Gatz, Susanne A., Ortiz, Michael, Lesa, Giovanni, Scobie, Nicole, Gounaris, Ioannis, Weiner, Susan L., Weigel, Brenda, Unger, T.J., Stewart, Elizabeth, Smith, Malcolm, Slotkin, Emily K., Reaman, Gregory, Pappo, Alberto, Nysom, Karsten, Norga, Koen, McDonough, Joe, Marshall, Lynley V., Ludwinski, Donna, Ligas, Franca, Karres, Dominik, Kool, Marcel, Horner, Thierry J., Henssen, Anton, Heenen, Delphine, Hawkins, Douglas S., Gore, Lia, Bender, Julia Glade, Galluzzo, Sara, Fox, Elizabeth, de Rojas, Teresa, Davies, Barry R., Chakrabarti, Jayeta, Carmichael, Juliet, Bradford, Diana, Blanc, Patricia, Bernardi, Ronald, Benchetrit, Sylvie, Akindele, Korede, Vassal, Gilles
Publikováno v:
In European Journal of Cancer September 2023 190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pearson, Andrew D J, Rojas, Teresa de, Karres, Dominik, Reaman, Gregory, Scobie, Nicole, Fox, Elizabeth, Lesa, Giovanni, Ligas, Franca, Norga, Koen, Nysom, Karsten, Pappo, Alberto, Weigel, Brenda, Weiner, Susan L, Vassal, Gilles
Publikováno v:
JNCI: Journal of the National Cancer Institute; Feb2024, Vol. 116 Issue 2, p200-207, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Physiology Education; Sep2020, Vol. 44 Issue 3, p350-357, 8p