Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Weinberger, Michelle"'
Autor:
Maciel, Andre F (AUTHOR) amaciel3@unl.edu, Weinberger, Michelle F (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2024, Vol. 50 Issue 6, p1221-1242. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skinner, Joanna, Hempstone, Hope, Raney, Laura, Galavotti, Christine, Light, Benedict, Weinberger, Michelle, Van Lith, Lynn
Publikováno v:
Studies in Family Planning, 2021 Sep 01. 52(3), 383-393.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45401253
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2022 152:387-397
Publikováno v:
Studies in Family Planning, 2019 Dec 01. 50(4), 289-316.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45287165
Autor:
Weinberger, Michelle
Resources (natural, economic, social, and cultural) that people rely on for support are sources of power for social and economic actors, including consumers, households, and firms. Resources are created in the interaction of two component parts: cult
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/145436
Autor:
Weinberger, Michelle F.1 (AUTHOR) m-weinberger@northwestern.edu, Lusch, Robert F.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Mar2023, Vol. 43 Issue 1, p48-60. 13p.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2017 Aug 01. 44(2), 332-360.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570393
Autor:
WEINBERGER, MICHELLE F.1 m-weinberger@northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2015, Vol. 42 Issue 3, p378-400. 23p. 1 Diagram.
Autor:
WEINBERGER, MICHELLE F.1 (AUTHOR) m-weinberger@northwe.stern.edu, WALLENDORF, MELANIE2 (AUTHOR) mwallendorf@eller.arizona.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2014 Supplement, pS229-S247. 19p. 1 Chart.