Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Weinberg, C.B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weinberg, C.B.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 1972, Vol. 6, Issue 1, pp. 60-63.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EUM0000000005125
Publikováno v:
The nature of the new firm: beyond the boundaries of organizations and institutions, 211-232
STARTPAGE=211;ENDPAGE=232;TITLE=The nature of the new firm: beyond the boundaries of organizations and institutions
The Nature of the New Firm ISBN: 9780857936455
STARTPAGE=211;ENDPAGE=232;TITLE=The nature of the new firm: beyond the boundaries of organizations and institutions
The Nature of the New Firm ISBN: 9780857936455
Globalization has created new ways of doing business, new institutions to oversee them, and has introduced a spectrum of new protagonists to the international arena. Scholars and practitioners have been challenged by the evolving environment to find
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9d49c70dbd34edc2c1e57a5d1289c7ca
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/social-and-nonprofit-marketing-issues-and-opportunities-in-marketing-beyond-business(2b87f206-1f13-4819-b7ca-6e0293fdebc4).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/social-and-nonprofit-marketing-issues-and-opportunities-in-marketing-beyond-business(2b87f206-1f13-4819-b7ca-6e0293fdebc4).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.