Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Weiler, David"'
Autor:
Wagner, Salome, Sibley, Leonie, Weiler, David, Burde, Jan-Philipp, Scheiter, Katharina, Lachner, Andreas
Publikováno v:
In Learning and Instruction February 2024 89
Autor:
Weiler, David, Burde, Jan-Philipp, Große-Heilmann, Rike, Lachner, Andreas, Riese, Josef, Schubatzky, Thomas
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2024, Vol. 2750 Issue 1, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weiler, David1 (AUTHOR), Bewersdorff, Arne2 (AUTHOR), Wilhelm, Thomas3 (AUTHOR), Kuhn, Jochen4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Physik in Unserer Zeit. Nov2023, Vol. 54 Issue 6, p306-307. 2p.
Since the use of digital media opens new possibilities in physics education, pre-service teachers should develop pedagogical content knowledge (PCK) regarding digital media during teacher education. In the joint project DiKoLeP (German for: digital c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::7f3d986a69e9aa03806ce8f6bb7e2534
https://unipub.uni-graz.at/doi/10.3390/educsci12070440
https://unipub.uni-graz.at/doi/10.3390/educsci12070440
Version of record
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::ef1c43da7b6f7ac08514482c6835ad19
Version of record
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::a6ec40f05b7a140d06e596402391f705
Autor:
Weiler, David, Burde, Jan-Philipp, Große-Heilmann, Rike, Lachner, Andreas, Riese, Josef, Schubatzky, Thomas
Version of record
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::5744fc72cad0196fbf0d5f0280fb4ef5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Angesichts der zunehmenden Bedeutung digitaler Medien im Unterricht ist die Bereitstellung entsprechender fachdidaktischer Lerngelegenheiten unabdingbar. Im Rahmen des Projektes DiKoLeP (Digitale Kompetenzen von Lehramtsstudierenden im Fach Physik) s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::fd0b68ef8494ffc76ad74fe4f474dde9