Zobrazeno 1 - 10
of 239
pro vyhledávání: '"Weiland, Christina."'
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2024 69:131-140
Autor:
Weiland, Christina, McCormick, Meghan, Duer, Jennifer, Friedman-Krauss, Allison, Pralica, Mirjana, Xia, Samantha, Nores, Milagros, Mattera, Shira
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2024 68:247-259
Instructional alignment is associated with PreK persistence: Evidence from the Boston Public Schools
Autor:
McCormick, Meghan P., MacDowell, Cullen, Weiland, Christina, Hsueh, JoAnn, Maier, Michelle, Pralica, Mirjana, Maves, Samuel, Snow, Catherine, Sachs, Jason
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q2 2024 67:89-100
Autor:
Brenner, Todd, Kuo, Albert, Sperna Weiland, Christina J., Kamal, Ayesha, Elmunzer, B. Joseph, Luo, Hui, Buxbaum, James, Gardner, Timothy B., Mok, Shaffer S., Fogel, Evan S., Phillip, Veit, Choi, Jun-Ho, Lua, Guan W., Lin, Ching-Chung, Reddy, D. Nageshwar, Lakhtakia, Sundeep, Goenka, Mahesh K., Kochhar, Rakesh, Khashab, Mouen A., van Geenen, Erwin J.M., Singh, Vikesh K., Tomasetti, Cristian, Akshintala, Venkata S.
Publikováno v:
In Gastrointestinal Endoscopy August 2024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akshintala, Venkata S., Kanthasamy, Kavin, Bhullar, Furqan A., Sperna Weiland, Christina J., Kamal, Ayesha, Kochar, Bharati, Gurakar, Merve, Ngamruengphong, Saowanee, Kumbhari, Vivek, Brewer-Gutierrez, Olaya I., Kalloo, Anthony N., Khashab, Mouen A., van Geenen, Erwin-Jan M., Singh, Vikesh K.
Publikováno v:
In Gastrointestinal Endoscopy July 2023 98(1):1-6
Autor:
Harden, Brenda Jones, Brett, Bonnie E., Gross, Jacquelyn T., Weiland, Christina, Berne, Jordan, Klein, Elisa L., Tirrell-Corbin, Christy
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2023 64:1-12
Autor:
Weiland, Christina, Moffett, Lillie, Rosada, Paola Guerrero, Weissman, Amanda, Zhang, Kehui, Maier, Michelle, Snow, Catherine, McCormick, Meghan, Hsueh, JoAnn, Sachs, Jason
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q2 2023 63:313-326
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.