Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Weidgang, Clair"'
Autor:
Müller, Martin, Hermann, Patrick C., Liebau, Stefan, Weidgang, Clair, Seufferlein, Thomas, Kleger, Alexander, Perkhofer, Lukas
Publikováno v:
In Stem Cell Research March 2016 16(2):349-357
Publikováno v:
Stem Cells International. 12/6/2015, p1-16. 16p.
Publikováno v:
Stem Cells International.
Pluripotent stem cells are characterised by continuous self-renewal while maintaining the potential to differentiate into cells of all three germ layers. Regulatory networks of maintaining pluripotency have been described in great detail and, similar
Autor:
Weidgang, Clair E., Russell, Ronan, Kartikasari, Apriliana E. R., Guo, Yanchun C., Radenz, Melanie, Bernemann, Christof, Weiß, Matthias, Seufferlein, Thomas, Zenke, Martin, Iacovino, Michelina, Kyba, Michael, Scholer, Hans R., Tata, Purushothama R., Kühl, Michael, Liebau, Sstefan, Kleger, Alexander, Kuhl, Susanne J., Illing, Anett, Müller, Martin, Lin, Qiong, Brunner, Cornelia, Boeckers, Tobias M., Bauer, Kerstin
Publikováno v:
Stem cell reports 2(5), 747-747 (2014). doi:10.1016/j.stemcr.2014.04.011
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______791::bbbd2c381c506f4e541b5638ec6cd31e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.