Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Wei, Liwei"'
Autor:
Wei, Liwei1,2 (AUTHOR), Li, Yisheng2,3 (AUTHOR), Chen, Jiawang4 (AUTHOR), Wang, Yuanmei2,5 (AUTHOR), Wu, Jianmin2,6 (AUTHOR), Yang, Huanming2 (AUTHOR) yanghm@genomics.cn, Zhang, Yi2,6 (AUTHOR) yizhang@wmu.edu.cn
Publikováno v:
Cell Communication & Signaling. 10/18/2024, Vol. 22 Issue 1, p1-20. 20p.
Autor:
Chai, Shuang, Yang, Yanbing, Wei, Liwei, Cao, Yuju, Ma, Jiangtao, Zheng, Xuxia, Teng, Junyan, Qin, Na
Publikováno v:
In Phytomedicine June 2024 128
Publikováno v:
In Materials Today Bio February 2024 24
Autor:
Liu, Hechen, Sun, Zhanglin, Wei, Liwei, Liu, Yunpeng, Zhou, Songsong, Ge, Qi, Liu, Chang, Li, Xinyang
Publikováno v:
In Polymer Testing September 2023 126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Murphy, P. Karen, author, Firetto, Carla M., author, Li, Mengyi, author, Wei, Liwei, author, Croninger, Rachel M. V., author
Publikováno v:
Design Principles for Teaching Effective Writing: Theoretical and Empirical Grounded Principles. :253-279
Autor:
Firetto, Carla M., Murphy, P. Karen, Greene, Jeffrey A., Li, Mengyi, Wei, Liwei, Montalbano, Cristin, Hendrick, Brendan, Croninger, Rachel M. V.
Publikováno v:
Instructional Science, 2019 Apr 01. 47(2), 181-214.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48699565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Murphy, P. Karen, Greene, Jeffrey A., Firetto, Carla M., Hendrick, Brendan D., Li, Mengyi, Montalbano, Cristin, Wei, Liwei
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2018 Oct 01. 55(5), 1113-1160.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26643534
Autor:
Murphy, P. Karen, Greene, Jeffrey A., Firetto, Carla M., Li, Mengyi, Lobczowski, Nikki G., Duke, Rebekah F., Wei, Liwei, Croninger, Rachel M.V.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology October 2017 51:336-355