Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"Wegerif, R."'
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity March 2019 31:217-231
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We argue that dialogic theory, inspired by the Russian scholar Mikhail Bakhtin, has a distinct contribution to the analysis of the genesis of understanding in the mathematics classroom. We begin by contrasting dialogic theory to other leading theoret
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::147cdfba5bd6894871c4c6ed2300bde9
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22281
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22281
In this paper, we explore the relationship between scaffolding, dialogue, and conceptual breakthroughs, using data from a design-based research study that focuses on the development of understanding of probability in 10-12 year old students. The aim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::663e8ca5145087a2a4f17582cceb1510
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22248
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22248
This paper presents Metafora, both a platform for integrated tools as well as an emerging pedagogy for supporting Learning to Learn Together in science and mathematics education. Our goal is to design technology that brings education to a higher leve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::4b7df264805183c81402ccbec6a1f100
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3015059
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3015059