Zobrazeno 1 - 10
of 992
pro vyhledávání: '"Wegener, S"'
Autor:
Zakharova, G. S., Singer, L., Fattakhova, Z. A., Wegener, S., Thauer, E., Zhu, Q., Shalaeva, E. V., Klingeler, R.
MoO2/C-composites have been fabricated for the first time by a tartaric acid/glucose-assisted sol-gel method with post-annealing at 500 {\deg}C for 1 h in N2 flow. The synthesized materials were fully characterized with respect to structure, morpholo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.05719
Publikováno v:
Journal of Alloys and Compounds, 853 157364 (2021)
Li3VO4/C composites have been synthesized by a sol-gel method and post-annealing at 650 {\deg}C for 1 h in N2 flow using either tartaric acid, malic acid, or glucose as both chelating agents and carbon source. The presence of these organic additives
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.00735
Autor:
Filioglo, A., Simaan, N., Honig, A., Heldner, M.R., von Rennenberg, R., Pezzini, A., Padjen, V., Rentzos, A., Altersberger, V.L., Baumgartner, P., Zini, A., Grisendi, I., Aladdin, S., Gomori, J.M., Pilgram-Pastor, S.M., Scheitz, J.F., Magoni, M., Berisavac, I., Nordanstig, A., Psychogios, M., Luft, A., Gentile, M., Assenza, F., Arnold, M., Nolte, C.H., Gamba, M., Ercegovac, M., Jood, K., Engelter, S.T., Wegener, S., Forlivesi, S., Zedde, M., Gensicke, H., Tatlisumak, T., Cohen, J.E., Leker, R.R.
Publikováno v:
In Journal of the Neurological Sciences 15 January 2022 432
Autor:
Zakharova, G.S., Singer, L., Fattakhova, Z.A., Wegener, S., Thauer, E., Zhu, Q., Shalaeva, E.V., Klingeler, R.
Publikováno v:
In Journal of Alloys and Compounds 15 May 2021 863
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colenbrander, D, Kohnen, S, Beyersmann, E, Robidoux, S, Wegener, S, Arrow, T, Nation, K, Castles, A
Publikováno v:
Scientific Studies of Reading. 26:545-564
Purpose Children learning to read in English must learn to read words with varying degrees of grapheme-phoneme correspondence regularity, but there is very little research comparing methods of instruction for words with less predictable or irregular
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.