Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Weeks, Sally"'
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1996 Aug . 313(7055), 467-467.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29732647
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Feb2008, Vol. 14 Issue 1, p16-41. 26p. 3 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1995 Nov . 311(7016), 1336-1339.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29729532
Autor:
Knipe, P., Bradshaw, R. B., Carr, C. J., Carrie, L. E. S., Cope, V., Cuddigan, B. J., Delahunty, J. E., Essenhigh, D. M., Fisher, A., Froggatt, D. L., Gear, M. W. L., Hadfield, J. I. H., Hampton, J. R., Holt, J. M., Lee, M. R., Maddox, G., Massarella, G. R., Middleton, G. D., Preston, T. R., Prout, B. J., Pugh, Jennifer L., Pugh, M. A., Ramsell, T. G., Roth, J. A., Weeks, Sally K., Whitehead, R., Miller, C. M., Hewer, R. L.
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1966 May . 1(5498), 1294-1294.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25407869
Autor:
Weeks, Sally Annette Jane.
Brooks and Weeks (1999) showed the value of using the child’s cognitive strengths to support the learning of spellings. The present research extends this work by varying the type of materials to be learnt and the methods of assessing strengths. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______305::693628ab450737dfabc7883b6db0ca57
https://surrey.eprints-hosting.org/856806/
https://surrey.eprints-hosting.org/856806/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal of Anaesthesia / Journal Canadien d'Anesthésie; Apr2006, Vol. 53 Issue 4, p380-384, 5p