Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Wee Thomas"'
Autor:
Tan Tsu Wee, Thomas
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2001, Vol. 19, Issue 4, pp. 245-253.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EUM0000000005555
Autor:
Tan Tsu Wee, Thomas
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 1999, Vol. 16, Issue 4, pp. 365-375.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/07363769910277184
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wee, Thomas Tan Tsu
Publikováno v:
Southeast Asian Journal of Social Science, 1985 Jan 01. 13(2), 67-79.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24490872
Autor:
Wee, Thomas Tan Tsu1 tant@cbs.curtin.edu.au
Publikováno v:
Journal of Brand Management. Apr2004, Vol. 11 Issue 4, p317-330. 14p. 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Brand Management. Feb2003, Vol. 10 Issue 3, p208. 11p. 2 Charts.
Autor:
Salloway Mark Kelvin, Tan Chuen Seng, Koh Thuan Wee, Tai E Shyong, Khoo Yin Hao Eric, Wee Thomas, Wee Hwee Lin, Toh Ee Shiow, Deng Xiaodong
Publikováno v:
BHI
Data analytics is playing an important role in health care because of the potential actionable insights that can be derived from individual-level medical records in the electronic health records (EHRs). This paper explores the utilization of EHR data
Publikováno v:
ICARCV
The problem of terrain modeling is basically a type of function approximation problem. This type of problem has been widely studied in the soft computing community. In recent years, neural networks have been successfully applied to surface reconstruc
Autor:
Wee, Thomas Tan Tsu
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing. 1999, Vol. 16 Issue 4/5, p365-375. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.