Zobrazeno 1 - 10
of 60 224
pro vyhledávání: '"Wechsler Intelligence Scale"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giofrè, David1 (AUTHOR) david.giofre@gmail.com, Toffalini, Enrico2 (AUTHOR), Esposito, Lorenzo3 (AUTHOR), Cornoldi, Cesare2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Sep2023, Vol. 11 Issue 9, p178. 11p.
Autor:
Kerdreux, Eliot1,2 (AUTHOR) eliot.kerdreux@inserm.fr, Fraize, Justine1,2 (AUTHOR), Garzón, Pauline1,2 (AUTHOR), Chalain, Esther3 (AUTHOR), Etchebarren, Léa4 (AUTHOR), Sitbon, Delphine4 (AUTHOR), Maruani, Anna5 (AUTHOR), Boespflug-Tanguy, Odile6 (AUTHOR), Hertz-Pannier, Lucie1,2 (AUTHOR), Noulhiane, Marion1,2 (AUTHOR), Pinabiaux, Charlotte7 (AUTHOR), Germanaud, David1,2,3 (AUTHOR) david.germanaud@cea.fr
Publikováno v:
Clinical Neuropsychologist. Jul2024, Vol. 38 Issue 5, p1109-1132. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BPA - Applied Psychology Bulletin (Bollettino di Psicologia Applicata). May-Aug2022, Issue 294, p1-14. 14p.
Autor:
Şahin, Berkan1 mail.berkan@gmail.com, Usta, Miraç Barış2, Önal, Bedia Sultan3, Hoşoğlu, Esra3
Publikováno v:
Journal of the Child / Çocuk Dergisi. Aug2021, Vol. 21 Issue 2, p136-141. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bergeron, Renee1 (AUTHOR) drreneeb@gmail.com, Floyd, Randy G.2 (AUTHOR), McNicholas, Patrick J.2 (AUTHOR), Farmer, Ryan L.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
School Psychology Review. 2023, Vol. 52 Issue 6, p747-762. 16p.