Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Webster, Jayne S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scanlan, Justin Newton, Logan, Alexandra, Arblaster, Karen, Haracz, Kirsti, Fossey, Ellie, Milbourn, Benjamin Tyler, Pépin, Geneviève, Machingura, Tawanda, Webster, Jayne S., Baker, Amy, Hancock, Nicola, Miller, Heidi, Simpson, Desley, Walder, Kim, Willcourt, Ellice, Williams, Anne, Wright, Shelley
Publikováno v:
Australian Occupational Therapy Journal; Feb2020, Vol. 67 Issue 1, p83-93, 11p, 4 Charts
Autor:
Scanlan, Justin Newton, Pepin, Genevieve, Ennals, Priscilla, Meredith, Pamela J., Haracz, Kirsti, Webster, Jayne S., Wright, Shelly, Arblaster, Karen, The ANZOTMHA network
All professional preparation programs need to ensure that university curricula remain reflective of current practice, and also prepare graduates for practice in the future. Upon formation, the Australia and New Zealand Occupational Therapy Mental Hea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______293::39482e381dbf6fd8154b8b924c45a23f
https://hdl.handle.net/2123/15810
https://hdl.handle.net/2123/15810
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Genevieve Pepin, Benjamin Milbourn, Kirsti Haracz, Karen Arblaster, Alexandra Logan, Tawanda Machingura, Ellie Fossey, Justin Newton Scanlan, Jayne S. Webster
usc Refereed/Peer-reviewed Introduction: Recovery-oriented practice policies and occupational therapy education accreditation standards require that consumers are engaged in the design, delivery and evaluation of curricula. This consumer involvement
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0a58b0d4b2ddf17dfe3197363fb774f
https://hdl.handle.net/11541.2/34167
https://hdl.handle.net/11541.2/34167
Autor:
Shelley Wright, Genevieve Pepin, Kirsti Haracz, Karen Arblaster, Jayne S. Webster, Priscilla Ennals, Justin Newton Scanlan, Pamela Meredith
Publikováno v:
Australian occupational therapy journal. 64(6)
Background/aim: Occupational therapy programs must prepare graduates for work in mental health. However, this area of practice is complex and rapidly changing. This study explored the alignment between educational priorities identified by occupationa
Autor:
Newton Scanlan, Justin, Pépin, Geneviève, Ennals, Priscilla, Meredith, Pamela J, Haracz, Kirsti, Webster, Jayne S, Wright, Shelly, Arblaster, Karen, Australia and New Zealand Occupational Therapy Mental Health Academics Network
The aim of this report is to summarise and integrate the outcomes of two inter-related studies to explore the extent to which current occupational therapy university curricula in Australia and New Zealand match educational priorities identified by pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1231::6ddac7144f6088f30988d5af7167b619
https://hdl.handle.net/11541.2/29739
https://hdl.handle.net/11541.2/29739