Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Weber, Jasmin"'
Autor:
He, Wenyan, Holtkamp, Stephan, Hergenhan, Sophia Martina, Kraus, Kerstin, de Juan, Alba, Weber, Jasmin, Bradfield, Paul, Grenier, Julien Martin Pierre, Pelletier, Jeoffrey, Druzd, David, Chen, Chien-Sin, Ince, Louise Madeleine, Bierschenk, Susanne, Pick, Robert, Sperandio, Markus, Aurrand-Lions, Michel, Scheiermann, Christoph
Publikováno v:
In Immunity 18 December 2018 49(6):1175-1190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chandrashekar, Subramanya Prasad1,2, Weber, Jasmin2, Sze Ying Chan2, Won Young Cho2, Tsz Ching Connie Chu2, Bo Ley Cheng, Feldman, Gilad2 gfeldman@hku.hk
Publikováno v:
Judgment & Decision Making. Jan2021, Vol. 16 Issue 1, p36-56. 21p.
Publikováno v:
Politische Partizipation im Medienwandel, 6, Digital Communication Research, 79-99, Tagung "Disliken, diskutieren, demonstrieren - Politische Partizipation im (Medien-)Wandel"
Die Forschung zur digitalen Spaltung (Digital Divide) oder auch Beteiligungsspaltung (Participation Divide) hat diverse Voraussetzungen einer partizipativen Internetnutzung untersucht. Im Mittelpunkt steht dabei eine immer größere Vielzahl förderl
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/62262
Autor:
Chandrashekar, Subramanya Prasad, Weber, Jasmin, chan, szeying, Cho, Won, Chu, Tsz Ching Connie, Cheng, Boley, Feldman, Gilad
Publikováno v:
Judgment and Decision Making, Vol 16, Iss 1, Pp 36-56 (2021)
Judgment and decision making
Judgment and decision making
We conducted a replication of Shafir (1993) who showed that people are inconsistent in their preferences when faced with choosing versus rejecting decision-making scenarios. The effect was demonstrated using an enrichment paradigm, asking subjects to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8ed59b7606ee2c992b2e232a52cdd050
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.