Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Webconferences"'
Autor:
Evelyn Eisenstein, Suzy Santana Cavalcante, Gustavo Pereira Fraga, Cristiane Kopacek, Luiz Ary Messina, Almir C. Neves
Publikováno v:
Current Pediatrics Reports
Purpose of the Review The purpose of the review is to describe the Brazilian Telemedicine University Network RUTE concerning the Special Interest Group of Children and Adolescents, the new SIG-COVID19-BR activities for continuing medical education, a
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Didáctica (Lengua y Literatura)
Didáctica (Lengua y Literatura), Universidad Complutense de Madrid, 2019, 31, pp.171-190. ⟨10.5209/dida.65947⟩
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Didáctica (Lengua y Literatura)
Didáctica (Lengua y Literatura), Universidad Complutense de Madrid, 2019, 31, pp.171-190. ⟨10.5209/dida.65947⟩
International audience; Technologies, with their ubiquitous dimension, have presence in all disciplines and have changed the way of studying and researching in the humanities, with fields such as Digital Humanities whose relevance is undeniable. Neve
Autor:
Martínez Cantón, Clara, Ruiz, Pablo
Publikováno v:
Didáctica (Lengua y Literatura)
Didáctica (Lengua y Literatura), Universidad Complutense de Madrid, 2019, 31, pp.171-190. ⟨10.5209/dida.65947⟩
Didáctica (Lengua y Literatura), Universidad Complutense de Madrid, 2019, 31, pp.171-190. ⟨10.5209/dida.65947⟩
International audience; Technologies, with their ubiquitous dimension, have presence in all disciplines and have changed the way of studying and researching in the humanities, with fields such as Digital Humanities whose relevance is undeniable. Neve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::316bbf1bfd69fc09ee9723b2d432c045
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02421983
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02421983
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.