Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Webb, B.S."'
Yes
We investigated whether perceptual learning could be used to improve peripheral word identification speed. The relationship between the magnitude of learning and age was established in normal participants to determine whether perceptual lear
We investigated whether perceptual learning could be used to improve peripheral word identification speed. The relationship between the magnitude of learning and age was established in normal participants to determine whether perceptual lear
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/10321
Yes
We describe a method for deriving the linear cortical magnification factor from positional error across the visual field. We compared magnification obtained from this method between normally sighted individuals and amblyopic individuals, who
We describe a method for deriving the linear cortical magnification factor from positional error across the visual field. We compared magnification obtained from this method between normally sighted individuals and amblyopic individuals, who
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/10182
Yes
Purpose.: Crowding describes the increased difficulty in identifying a target object when it is surrounded by nearby objects (flankers). A recent study investigated the effect of age on visual crowding and found equivocal results: Although c
Purpose.: Crowding describes the increased difficulty in identifying a target object when it is surrounded by nearby objects (flankers). A recent study investigated the effect of age on visual crowding and found equivocal results: Although c
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/10325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.