Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"WebAR"'
Autor:
Serhiy O. Semerikov, Mykhailo V. Foki, Dmytro S. Shepiliev, Mykhailo M. Mintii, Iryna S. Mintii, Olena H. Kuzminska
Publikováno v:
Освітній вимір, Vol 10 (2024)
Augmented reality (AR) and machine learning (ML) are rapidly growing technologies with immense potential for transforming education. Web-based augmented reality (WebAR) provides a promising approach to delivering immersive learning experiences on mob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c082f71ac464e9eb7783a9998b8f3b8
Publikováno v:
福岡教育大学紀要. 第三分冊, 数学・理科・技術科編 = Bulletin of University of Teacher Education Fukuoka. Part III, Mathematics, natural sciences and technology. 72:49-59
“Development of High-Tech Teaching Materials for Earth Science Education” (Ueda et al., 2022) was astudy on how to develop a WebAR planet globes using A-Frame. By actively introducing the developedhigh-tech teaching materials to earth science edu
Autor:
Juan Garzón
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 5, Iss 7, p 37 (2021)
Augmented reality (AR) enables an interactive experience with the real world where real-world objects are enhanced with computer-generated perceptual information. Twenty-five years have passed since the first AR application designed exclusively to be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5dddb66b742f43a1a7a452d0703a8ea4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vilas Boas, Raul
Dissertação de mestrado integrado em Informatics Engineering
Phobia is a type of anxiety disorder defined by a persistent and excessive fear of an object or situation. Currently, exposure therapy is the most practiced method to treat phobias,
Phobia is a type of anxiety disorder defined by a persistent and excessive fear of an object or situation. Currently, exposure therapy is the most practiced method to treat phobias,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______307::9a64c203f8123dd384683335e8dc50a4
https://hdl.handle.net/1822/84143
https://hdl.handle.net/1822/84143
“Lisboa Digital” é um projeto académico que explora as práticas de pesquisa, desenho e desenvolvimento de projetos web, enquadradas na área das ciências da comunicação. Uma exploração que se desenrola em torno do tema da transformação
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::22617858f913d8a66226a5f4fff4ff18
https://hdl.handle.net/10362/111324
https://hdl.handle.net/10362/111324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.