Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Web-based environment"'
Autor:
Hatamova, Salomat Mahkamovna
Teaching at distance in general and teaching foreign languages particularly is one of the major paradigm shifts, including the use of videoconferencing and Web-based environments. And one of the main challenges or stages on the way to implement dista
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2f0c6a1b7a2f7a234ad2e0189b0e7a73
Autor:
Kristina Zgodavova, Peter Bober
Publikováno v:
Kvalita Inovácia Prosperita, Vol 16, Iss 2, Pp 59-70 (2012)
The purpose of this paper is to contribute to learning, knowledge creation and knowledge transfer for building organization innovability by integrating the management systems in the SIMPRO-IMS web based environment. The paper content consists of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/286bf36132384831aa5fd96f02da749a
Publikováno v:
GeoGebra, Vol 1, Iss 1, Pp 117-126 (2010)
The Math Forum is an online resource center for pre-algebra, algebra, geometry and pre-calculus. Its Virtual Math Teams (VMT) service provides an integrated web-based environment for small teams to discuss mathematics. The VMT collaboration environme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/863f26a7ab264a67ade0381170e157ea
Publikováno v:
Наукові записки; № 151; 106-119
Naukovi zapysky; No. 151; 106-119
Naukovi zapysky; No. 151; 106-119
With the development of modern technologies, computer hardware and various software, there are rapid and high-quality changes in data processing technologies. Web-oriented technologies, which are the advanced technologies of the information society,
Autor:
Fatih Kezer, Gözde Tekalmaz
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 2 147-162
Participatory Educational Research
Participatory Educational Research
The aim of the research is to develop an online environment where teachers can access test and item statistics and a comprehensible report regarding the tests they have used, to ensure the storage of their reports in their own online environment as w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8305081bfa36b1e180c87dd1ae38d966
https://dergipark.org.tr/tr/pub/per/issue/58102/735248
https://dergipark.org.tr/tr/pub/per/issue/58102/735248
Autor:
Khudhair Abed Thamer
Publikováno v:
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies; Том 1, № 2 (103) (2020): Information technology. Industry control systems; 14-23
Восточно-Европейский журнал передовых технологий; Том 1, № 2 (103) (2020): Информационные технологии. Системы управления в промышленности; 14-23
Східно-Європейський журнал передових технологій; Том 1, № 2 (103) (2020): Інформаційні технології. Системи управління в промисловості; 14-23
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol 1, Iss 2 (103), Pp 14-23 (2020)
Восточно-Европейский журнал передовых технологий; Том 1, № 2 (103) (2020): Информационные технологии. Системы управления в промышленности; 14-23
Східно-Європейський журнал передових технологій; Том 1, № 2 (103) (2020): Інформаційні технології. Системи управління в промисловості; 14-23
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol 1, Iss 2 (103), Pp 14-23 (2020)
The paper sets out an approach to improving the efficiency of business processes at virtual machine-building enterprises (VMBE), which consists in improving the existing methodological and software tools to support the life cycle of products of such
Autor:
N.Mangalam
The Web offers several opportunities in the field of education. With the immense expansion of information available on the web, web mining has become appropriate for the web based learning systems. Learning through Online is one of the practical mode
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3d53f28c4a7e4b4b4187d0dffcd9e090
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.