Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Weaver, Megan"'
Publikováno v:
In Developmental Biology 1 August 2019 452(1):43-54
Autor:
Weaver, Megan M.
Publikováno v:
In Linguistics and Education February 2019 49:41-51
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weaver, Megan L.1, Piedade, Warlen P.1, Meshram, Nishita N.1, Famulski, Jakub K.1 jkfa226@uky.edu
Publikováno v:
Scientific Reports. 6/23/2020, Vol. 10 Issue 1, p1-16. 16p.
Publikováno v:
English Education; Oct2022, Vol. 55 Issue 1, p49-71, 23p
Autor:
Weaver, Megan
Vertebrate retinal development requires timely and precise fusion of the optic fissure. Failure of this event leads to congenital vision impairment in the form of coloboma. Recent studies have suggested hyaloid vasculature to be involved in OF fusion
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7be999c734a94bcaf67491100582fc13
Autor:
Weaver, Megan
Publikováno v:
All Graduate Plan B and other Reports
Identification of reinforcers through preference assessments for individuals with disabilities is an important task because it increases the probability of skill development, including academic tasks, self-help skills, social skills, and behavior mod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3632c60eb52aa122684d875f4516bbbf
https://digitalcommons.usu.edu/gradreports/1464
https://digitalcommons.usu.edu/gradreports/1464
Autor:
Weaver, Megan Michelle
In this design-based research (DBR) study, I collaborated with two first-year composition (FYC) instructors in designing and implementing Critical Language Awareness (CLA) pedagogy to promote students’ linguistic consciousness while strengthening a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5eb62726350e543fcbaa271c817bca3b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.