Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Weatherhead, Drew"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cognitive Development April-June 2022 62
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 2024, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Development, 2018 Sep 01. 89(5), 1613-1624.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45046799
Autor:
Weatherhead, Drew1 (AUTHOR) drew.weatherhead@dal.ca, Werker, Janet F.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Jul2022, Vol. 25 Issue 4, p1-12. 12p.
Autor:
Weatherhead, Drew, White, Katherine S.
Publikováno v:
In Cognition August 2018 177:87-97
Autor:
Weatherhead, Drew, White, Katherine S.
Publikováno v:
In Cognition March 2017 160:103-109
Autor:
Weatherhead, Drew1 (AUTHOR) drew.weatherhead@psych.ubc.ca, Kandhadai, Padmapriya2 (AUTHOR), Hall, D. Geoffrey1 (AUTHOR), Werker, Janet F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Sep/Oct2021, Vol. 92 Issue 5, p1735-1751. 17p. 1 Color Photograph, 1 Chart, 3 Graphs.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
Preschoolers prefer prosocial individuals and members of their language in-group. In adults, priming positive vs. negative facts about an out-group impacts listeners’ perception of their accent. In a synchronous, online study, 4–6-year-olds were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::42afc30c9dec6d2d1cba0de3fa5bb787
https://escholarship.org/uc/item/3mx68230
https://escholarship.org/uc/item/3mx68230