Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Wayman, Miya Miura"'
Publikováno v:
In Journal of School Psychology April 2012 50(2):275-292
Data-Based Decision-Making: Developing a Method for Capturing Teachers' Understanding of CBM Graphs.
Autor:
Espin, Christine A.1 espinca@fsw.leidenuniv.nl, Wayman, Miya Miura1, Deno, Stanley L.1, McMaster, Kristen L.1, Rooij, Mark2
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). Feb2017, Vol. 32 Issue 1, p8-21. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell); Aug2009, Vol. 24 Issue 3, p132-142, 11p, 6 Charts, 3 Graphs
Autor:
Kinney, Chad1 (AUTHOR) ckinney@fit.edu, Weatherly, Nicholas1 (AUTHOR), Burns, Gary1 (AUTHOR), Nicholson, Katie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychological Record. Mar2023, Vol. 73 Issue 1, p75-96. 22p.
Autor:
Annika Wilmers, Sieglinde Jornitz
An exchange on education ideas has shaped the transatlantic discourse in education for a long time. Over the past two decades education science has increasingly become networked internationally. Since 2015, the Office for International Cooperation in
Autor:
Cawthon, Stephanie W.
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2013 Jul 01. 158(3), 387-389.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26234904