Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Way, Lauren"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Way, Lauren J
Publikováno v:
Doctoral Dissertations Available from Proquest.
The purpose of this study was to examine the impact of disciplinary background on the leadership styles of academic deans. The researcher conducted a nation-wide survey of academic deans from a wide range of disciplines. Specifically, the study sough
Externí odkaz:
https://scholarworks.umass.edu/dissertations/AAI3397751
Autor:
Way, Lauren J.
Publikováno v:
Open Access Dissertations.
The purpose of this study was to examine the impact of disciplinary background on the leadership styles of academic deans. The researcher conducted a nation-wide survey of academic deans from a wide range of disciplines. Specifically, the study sough
Autor:
Way, Lauren J.
The purpose of this study was to examine the impact of disciplinary background on the leadership styles of academic deans. The researcher conducted a nation-wide survey of academic deans from a wide range of disciplines. Specifically, the study sough
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c61732a46ce23c3daffc1d2c4151de09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
USASBE Conference Proceedings; 2010, p0997-1001, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.