Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Watts, Rosalind"'
Publikováno v:
In Journal of Contextual Behavioral Science April 2020 16:37-44
Autor:
Watts, Rosalind, Luoma, Jason B
Publikováno v:
In Journal of Contextual Behavioral Science January 2020 15:92-102
Autor:
Watts, Rosalind1,2,3 contact@drrosalindwatts.com, Kettner, Hannes1, Geerts, Dana1,4, Gandy, Sam1, Kartner, Laura1, Mertens, Lea1, Timmermann, Christopher1, Nour, Matthew M.1, Kaelen, Mendel1, Nutt, David1, Carhart-Harris, Robin1,5, Roseman, Leor1 Leor.roseman13@imperial.ac.uk
Publikováno v:
Psychopharmacology. Nov2022, Vol. 239 Issue 11, p3461-3483. 23p. 6 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Murphy, Roberta, Kettner, Hannes, Zeifman, Rick, Giribaldi, Bruna, Kartner, Laura, Martell, Jonny, Read, Tim, Murphy-Beiner, Ashleigh, Baker-Jones, Michelle, Nutt, David, Erritzoe, David, Watts, Rosalind, Carhart-Harris, Robin
Background: Across psychotherapeutic frameworks, the strength of the therapeutic alliance has been found to correlate with treatment outcomes; however, its role has never been formally assessed in a trial of psychedelic-assisted therapy. We aimed to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f5f49238c24c1d465780654514aea8d3
http://hdl.handle.net/10044/1/93510
http://hdl.handle.net/10044/1/93510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.