Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Watson, William R."'
Autor:
Beck, Zachariah P., Alpert, Brandon, Bowman, Alexander J., Watson, William R., Tepole, Adrian Buganza
Video games have emerged as a medium for learning by creating engaging environments, encouraging creative and deep thinking, and exposing learners to complex problems. Unfortunately, even though there are increasing examples of video games for many b
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.08124
Publikováno v:
In Computers & Education January 2021 160
Autor:
Watson, William R.
Thesis (Ph.D.)--Iowa State University, 2009.
Title from PDF title page (ProQuest website, viewed on February 25, 2010) Includes bibliography.
Title from PDF title page (ProQuest website, viewed on February 25, 2010) Includes bibliography.
Autor:
Watson, William R.
Thesis (Ph.D.)--Indiana University, School of Education, 2007.
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 68-09, Section: A, page: 3816. Adviser: Charles M. Reigeluth. Title from dissertation home page (viewed May 8, 2008).
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 68-09, Section: A, page: 3816. Adviser: Charles M. Reigeluth. Title from dissertation home page (viewed May 8, 2008).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2018 Dec 01. 66(6), 1601-1617.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45018691
Autor:
Watson, Sunnie Lee, Loizzo, Jamie, Watson, William R., Mueller, Chad, Lim, Jieun, Ertmer, Peggy A.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2016 Dec 01. 64(6), 1273-1300.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26746595
Publikováno v:
In Computers & Education November 2017 114:274-285
Publikováno v:
In Computers & Education May 2016 96:83-93