Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Watson, LC"'
Publikováno v:
Yamamoto, Keith; Schiller, BJ; Chodankar, R; Watson, LC; Stallcup, MR; & Yamamoto, KR. (2014). Glucocorticoid receptor binds half sites as a monomer and regulates specific target genes. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/02m1s2pf
© 2015 Schiller et al.; licensee BioMed Central. Background: Glucocorticoid receptor (GR) is a hormone-activated, DNA-binding transcriptional regulatory factor that controls inflammation, metabolism, stress responses, and other physiological process
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8fd849df30b3f7af1b16e046dbcfaa74
http://www.escholarship.org/uc/item/02m1s2pf
http://www.escholarship.org/uc/item/02m1s2pf
Autor:
Gross, John, Yamamoto, Keith, Watson, LC, Kuchenbecker, KM, Schiller, BJ, Gross, JD, Pufall, MA, Yamamoto, KR
Publikováno v:
Gross, John; Yamamoto, Keith; Watson, LC; Kuchenbecker, KM; Schiller, BJ; Gross, JD; et al.(2013). The glucocorticoid receptor dimer interface allosterically transmits sequence-specific DNA signals. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8vc6c6pq
Glucocorticoid receptor (GR) binds to genomic response elements and regulates gene transcription with cell and gene specificity. Within a response element, the precise sequence to which the receptor binds has been implicated in directing its structur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::11cf003d638335f4f3bd8a9a626aa13d
http://www.escholarship.org/uc/item/8vc6c6pq
http://www.escholarship.org/uc/item/8vc6c6pq
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.