Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Watson, Jared"'
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology August 2024 58
Autor:
Alexander, Bradley, Watson, Jared B., Chandler, Kelly, Sowers, Mackenzie, McGwin, Gerald, Maffulli, Nicola, Jacob, Roshan, Naranje, Sameer
Publikováno v:
In Journal of Taibah University Medical Sciences December 2022 17(6):969-975
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2018 Nov 01. 82(6), 109-131.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26973038
Autor:
Watson, Jared1, Weingarten, Evan2
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2022, Vol. 50, p522-526. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Watson, Jared1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2019, Vol. 47, p68-149. 82p.
Autor:
Watson, Jared1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2018, Vol. 46, p138-143. 6p.
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2022, Vol. 50, p488-489. 2p.
Supplemental Material, DS_10.1177_0022242918805468 for Swayed by the Numbers: The Consequences of Displaying Product Review Attributes by Jared Watson, Anastasiya Pocheptsova Ghosh, and Michael Trusov in Journal of Marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2cd4180dba42ddbe9f677731a0aafc1a
Autor:
Watson, Jared Joseph
This dissertation examines different aspects of online reviews and their effects in consumer decisions. Online reviews are proliferating at a tremendous rate, with most consumers now stating that online reviews are the most important product attribut
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::af8368c8410d131381f5f3cfe20de380