Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Watson, Camille"'
Autor:
Edwards, Glynn, Kilbride, William, Ferrante, Ricardo, Gogel, Wendy, Patterson, Tricia, Prom, Christopher, Watson, Camille
Email preservation requires a complex interplay of personal skills and human/computer interactions to make decisions and execute preservation strategies. Accordingly, the tutorial will clearly speak to the overall conference theme of the art in scien
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8a795a013b2cd53ecc23416beab43dad
Autor:
Drmacich, Jessika, Dundon, Kate, Farrell, Jessica, Fidler, Christina, Wang, Hannah, Watson, Camille, Schechter, Gayle
This document is the result of a collaborative research effort by the Legal Due Diligence Subteam of the Digital Library Federation Born-Digital Access Working Group (DLF BDAWG). The Legal Due Diligence Subteam was established in 2020 to assess issue
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::db3c3d894ac9123620a6262ecdccf8e4
Autor:
Peltzman, Shira, Dietz, Brian, Butler, Danielle, Walker, Paige, Farrell, Jessica, Arroyo-Ramirez, Elvia, Macquarie, Charles, Bolding, Kelly, Helms, Alissa, Venlet, Jessica, Cobourn, Alston, Watson, Camille, Taylor, Ashley, Henke, Kyle
Note: This is a copy of the report available with the same DOI under https://osf.io/hqmy4/ Introduction Providing access to archival materials in any format requires finding a balance between two responsibilities. First, to provide equitable and open
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f8f3e45eec705dc63322b1c22cdb67a
https://zenodo.org/record/4172917
https://zenodo.org/record/4172917
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Watson, Camille
Publikováno v:
History Today. Jun2007, Vol. 57 Issue 6, p67-67. 1/6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.