Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Watnik, Mitchell"'
Autor:
Lim, Michele C., Hom, Betty, Watnik, Mitchell R., Brandt, James D., Altman, Allison R., Paul, Tania, Tong, Melissa G.
Publikováno v:
In American Journal of Ophthalmology August 2020 216:243-256
Autor:
Watnik, Mitchell
Publikováno v:
Journal of Computational and Graphical Statistics, 2011 Dec 01. 20(4), 811-817.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23248934
Publikováno v:
Sankhyā: The Indian Journal of Statistics, Series A (1961-2002), 2002 Feb 01. 64(1), 109-138.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25051376
Publikováno v:
College Teaching, 1996 Oct 01. 44(4), 123-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27558792
Publikováno v:
In Journal of Cardiothoracic and Vascular Anesthesia 2004 18(1):43-46
Autor:
Siekmann, Jonathan H, Allen, Lindsay H, Watnik, Mitchell R, Nestel, Penelope, Neumann, Charlotte G, Shoenfeld, Yehuda, Peter, James B, Patnik, Meeta, Ansari, Aftab A, Coppel, Ross L, Gershwin, M Eric
Publikováno v:
In The American Journal of Clinical Nutrition January 2003 77(1):242-249
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 3, Iss 1, p 4 (2006)
Abstract Background This study examines the portrayals of soft drinks in popular American movies as a potential vehicle for global marketing and an indicator of covert product placement. Methods We conducted a content analysis of America's top-ten gr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d02eedf8b4974ad4bea08bbd96e6aeeb
Publikováno v:
Journal of Food Processing & Preservation. Feb2006, Vol. 30 Issue 1, p46-55. 10p. 2 Charts.
Autor:
Watnik, Mitchell
Publikováno v:
Journal of the American Statistical Association, 2007 Jun 01. 102(478), 766-767.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27639917
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.