Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Watkins MA"'
Autor:
Watkins, MA, Bathaei Javareshk, M
Publikováno v:
24th International Conference on Engineering and Product Design Education
This paper explores four key case studies involving 2nd and final year BSc Product Design students in academic research projects, engaging with the public, industrial clients, and the public sector on live externally funded research projects. Undergr
Autor:
Watkins, MA, Clark, P
Publikováno v:
20th International Conference on Engineering and Product Design Education
Employability is increasing in both importance and visibility in Higher Education due to its inclusion as a key metric in the Teaching Excellence Framework (TEF), in which the Destination of Leavers of Higher Education (DLHE) returns consist of 2 of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::3fbabb5bd934807879d76d5a672a11eb
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34464/1/11891_Watkins.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34464/1/11891_Watkins.pdf
Autor:
Watkins, MA
Publikováno v:
TILT Festival of Learning 2018-Scholarship, Pedagogy and Practice: Innovating since 1843
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::014c4469163d7b4af53dff4d5cfca8af
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34368/1/11783_Watkins.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34368/1/11783_Watkins.pdf
Autor:
Watkins, MA
Publikováno v:
FORMakademisk, Vol 8, Iss 1 (2015)
Matthew Watkins
Matthew Watkins
This paper considers the impact of audio-visual resources in enabling students to develop an understanding of the social aspects of sustainable product design. Building on literature concerning the learning preferences of ‘Net Generation’ lea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.