Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Watkins, Molly"'
Autor:
Watkins, Molly
The comprehensive internationalization of higher education has long been viewed as important for student development and institutional global research engagement. The reasons for internationalization have been studied in-depth, but few studies exist
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bayliss, Jamie, Schack-Dugre, Judi, Hoang, Thuha, Watkins, Molly, Mitchell, Katy, Mariano, Mira, Greco, Jamie, Colgrove, Yvonne, Wheeler, Emma, Kiyota, Hiroshi, Pientok, Colette, Stephens, Laura, McCarthy, Casey, McBride, Gavin, Gleeson, Peggy
Publikováno v:
Journal of Physical Therapy Education (Lippincott Williams & Wilkins); Dec2022, Vol. 36 Issue 4, p341-347, 7p
Autor:
Herring, W. Joseph, Mukai, Yuki, Wang, Aobo, Lutkiewicz, Jeannine, Lombard, John F., Lin, Li, Watkins, Molly, Broussard, David M., Blobner, Manfred
Additional file 1. Protocol 145.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::518254cc8a68d9e892ff0a229ab3a694
Autor:
Herring, W. Joseph, Mukai, Yuki, Wang, Aobo, Lutkiewicz, Jeannine, Lombard, John F., Lin, Li, Watkins, Molly, Broussard, David M., Blobner, Manfred
Additional file 2. CONSORT checklist.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7b83f081f9b8e1670d15e9b7200e5071
Autor:
Hoang, Thuha, Watkins, Molly, Bayliss, Jamie, Schack-Dugre, Judi, Mitchell, Katy, Mariano, Mira, Greco, Jamie, Colgrove, Yvonne, Wheeler, Emma, Kiyota, Hiroshi, Pientok, Colette, Stephens, Laura, McCarthy, Casey, Canham, Lara, McBride, Gavin, Gleeson, Peggy
Publikováno v:
Journal of Physical Therapy Education (Lippincott Williams & Wilkins); Jun2022, Vol. 36 Issue 2, p107-114, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.