Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Watkins, Leah"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Watkins, Leah, Gage, Ryan *, Smith, Moira, McKerchar, Christina, Aitken, Robert, Signal, Louise
Publikováno v:
In The Lancet Planetary Health February 2022 6(2):e132-e138
Autor:
Watkins, Leah
While the role of culture as an influence on consumer behaviour and product/service choice has long been acknowledged, the current literature in marketing offers an incomplete understanding of how and why culture plays its influential role (Overby, W
Externí odkaz:
http://adt.otago.ac.nz./public/adt-NZDU20070205.150926
Publikováno v:
Young Consumers, 2019, Vol. 20, Issue 4, pp. 299-313.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-12-2018-0905
Publikováno v:
Young Consumers, 2019, Vol. 20, Issue 4, pp. 285-298.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-11-2018-0880
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2019, Vol. 47, Issue 6, pp. 643-658.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-08-2017-0180
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2017, Vol. 35, Issue 7, pp. 907-922.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-11-2016-0211
Publikováno v:
In Journal of Cleaner Production 15 October 2016 134 Part A:137-146
Publikováno v:
Young Consumers, 2016, Vol. 17, Issue 4, pp. 337-349.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-04-2016-00597
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2016, Vol. 50, Issue 11, pp. 1969-1974.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-10-2016-0543