Zobrazeno 1 - 10
of 299
pro vyhledávání: '"Watkins, KE"'
Individuals with congenital blindness due to bilateral anophthalmia offer a unique opportunity to examine cross-modal plasticity in the complete absence of any stimulation of the 'visual' pathway even during development in utero. Our previous work ha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eedf72bd69899198b3b352f43914d22f
https://doi.org/10.1016/j.neuropsychologia.2022.108304
https://doi.org/10.1016/j.neuropsychologia.2022.108304
Introduction : Most of the previous articulatory studies of stuttering have focussed on the fluent speech of people who stutter. However, to better understand what causes the actual moments of stuttering, it is necessary to probe articulatory behavio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9f152ccb76fe5f367113d08767e1ba3a
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:9eb92d1e-c72d-49f1-a2a6-f0cc5fe35dd4
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:9eb92d1e-c72d-49f1-a2a6-f0cc5fe35dd4
Autor:
Devlin, JT, Watkins, KE, Sillery, EL, Behrens, TEJ, Johansen-Berg, H, Nunes, RG, Clare, S, Matthews, PM
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5641ae8bfd7caa0cd4367fa29ab334e6
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:6babb4d8-6931-4d85-a5f2-2f70029fe55a
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:6babb4d8-6931-4d85-a5f2-2f70029fe55a
We assessed the relationship between brainstructure and function in 10 individuals with specificlanguageimpairment (SLI), compared to six unaffected siblings, and 16 unrelated control participants with typical language. Voxel-based morphometry indica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1ad2cb0d5582f52ed85d53eab3389916
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:0ba516e5-3640-4c1a-8c0e-f36484a83316
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:0ba516e5-3640-4c1a-8c0e-f36484a83316
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.