Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Waters, Z."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Numerical studies demonstrate enhanced signal-to-noise ratio and convergence to a narrowband signal using iterative time reversal of the monostatic scattered return from a resonating target [Pierson, David M., “Buried Object Detection Using TimeRev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::dcece29f43ab6ba27d7eb7027bf1ce47
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:0eb20c59-0b35-4d34-925b-3187d19bfc3e
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:0eb20c59-0b35-4d34-925b-3187d19bfc3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tippmann, J. D., Rakotonarivo, Sandrine T., Kuperman, William, Waters, Z., Roux, P., Williams, Earls G.
Publikováno v:
Proceedings of the 2nd International Congress on Acoustics
Proceedings of the 2nd International Congress on Acoustics, Sep 2016, Buenos Aires, Argentina
Proceedings of the 2nd International Congress on Acoustics, Sep 2016, Buenos Aires, Argentina
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::779f8f843c9a1b7363a689a75c4ef49e
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02045201
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02045201
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Despite a narrative that sees Learning Analytics (LA) as a field that enhances student learning, few student-facing solutions have been developed. A lack of tools enables a sophisticated student focus, and it is difficult for educators to imagine how
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3f0a1de06495998110f96e9bd8017700
https://hdl.handle.net/10453/152223
https://hdl.handle.net/10453/152223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.