Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: '"Watanabe MA"'
Autor:
Watanabe Masayuki, Ozawa Himiko
Publikováno v:
Open Psychology, Vol 6, Iss 1, Pp 16-24 (2024)
Spatial perspective-taking is predicted to include two crucial processes: the detachment of representational self and the self-representation movement. This study shows the features of these processes in three age groups: 36 children aged 5–6 years
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d72ff3c2d48b4f0bbe168096c8a164ed
Autor:
Yoichi Kureta, Shoji Shinkai Md PhD Mph, Satoru Yajima Ms, Yoshinori Fujiwara, Naoki Watanabe Ma, Naoko Sakuma Ba, Mariko Nishi, Hiromi Ohba Ba, Yoko Kousa Ba, Hayato Uchida, Taro Fukaya Ma, Hiroto Yoshida, Sangyoon Lee Ma, Hidenori Amano Ma, Kenji Ishii
Publikováno v:
Journal of Intergenerational Relationships. 7:17-39
We launched a new intervention study called REPRINTS in which senior volunteers engaged in reading picture books to children. Sixty-nine volunteers and 72 participants in a control group, all aged 60 years and over, living in three urban locations, p
Autor:
Nobashi Tomomi, Saga Tsuneo, Nakamoto Yuji, Shimizu Yoichi, Koyasu Sho, Ishimori Takayoshi, Watanabe Masao, Kimura Hiroyuki, Togashi Kaori
Publikováno v:
Endocrine Regulations, Vol 52, Iss 4, Pp 185-191 (2018)
Objective. This study investigated whether the metformin (Met)-induced enhanced intestinal uptake of 2-deoxy-2-[18F]fluoro-D-glucose (18F-FDG) is reduced by loperamide, a long-acting anti-diarrheal agent. Methods. Mean 18F-FDG uptake in the mouse sma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/427e471973cc4c0a94fd8ba174835275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.