Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Watanabe, Rena"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Takahashi, Yui, Watanabe, Rena, Sato, Yuki, Ozawa, Nana, Kojima, Miho, Watanabe-Kominato, Kaho, Shirai, Remina, Sato, Kengo, Hirano, Tsutomu, Watanabe, Takuya
Publikováno v:
In Metabolism June 2018 83:128-138
Autor:
Watanabe, Rena, Watanabe, Hitomi, Takahashi, Yui, Kojima, Miho, Konii, Hanae, Watanabe, Kaho, Shirai, Remina, Sato, Kengo, Matsuyama, Taka-aki, Ishibashi-Ueda, Hatsue, Iso, Yoshitaka, Koba, Shinji, Kobayashi, Youichi, Hirano, Tsutomu, Watanabe, Takuya
Publikováno v:
In JACC: Basic to Translational Science October 2016 1(6):494-509
Autor:
Naito, Chisato, Hashimoto, Mio, Watanabe, Kaho, Shirai, Remina, Takahashi, Yui, Kojima, Miho, Watanabe, Rena, Sato, Kengo, Iso, Yoshitaka, Matsuyama, Taka-aki, Suzuki, Hiroshi, Ishibashi-Ueda, Hatsue, Watanabe, Takuya
Publikováno v:
In Atherosclerosis March 2016 246:344-351
Autor:
MUKAI, Felipe Naotto, NGUYEN, Le Thao Van, TASAKI, Haruka, WATANABE, Rena, LE, Thi Thu Ha, ONO, Masaki
Publikováno v:
筑波大学グローバルコミュニケーション教育センター日本語教育論集. 37:103-112
本稿では、茨城県内の公立小学校で理科学習につながる日本語学習の個別最適化教育の実践活動について報告する。外国人児童は、国籍や母語をはじめ、日本滞在時期、両親の日本語力
Autor:
Watanabe, Rena1 s096241@toyaku.ac.jp, Sato, Yuki1, Ozawa, Nana1, Takahashi, Yui1, Koba, Shinji2 skoba@med.showa-u.ac.jp, Watanabe, Takuya1 watanabe@toyaku.ac.jp
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Feb2018, Vol. 19 Issue 2, p465. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.