Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Wassenburg, Stephanie I."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2017 Dec 01. 29(4), 869-889.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44955417
Autor:
Pouw, Wim1,2 (AUTHOR), Wassenburg, Stephanie I.1,3 (AUTHOR) wassenburg@essb.eur.nl, Hostetter, Autumn B.4 (AUTHOR), de Koning, Bjorn B.1 (AUTHOR), Paas, Fred1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychological Research. Jun2020, Vol. 84 Issue 4, p966-980. 15p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart, 4 Graphs.
Autor:
Wassenburg, Stephanie I.1 s.i.wassenburg@vu.nl, Koning, Björn B.1,2, Vries, Meinou H.1, Boonstra, A. Marije1, Schoot, Menno1
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. Aug2017, Vol. 40 Issue 3, p274-296. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wassenburg, Stephanie I., de Koning, Bjorn B., de Vries, Meinou H., Boonstra, A. Marije, van der Schoot, Menno
Publikováno v:
Journal of Research in Reading, 40(3), 274-296. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Wassenburg, S I, de Koning, B B, de Vries, M H, Boonstra, A M & van der Schoot, M 2017, ' Gender differences in mental simulation during sentence and word processing ', Journal of Research in Reading, vol. 40, no. 3, pp. 274-296 . https://doi.org/10.1111/1467-9817.12066
Journal of Research in Reading, 40(3), 274-296. Wiley-Blackwell
Wassenburg, S I, de Koning, B B, de Vries, M H, Boonstra, A M & van der Schoot, M 2017, ' Gender differences in mental simulation during sentence and word processing ', Journal of Research in Reading, vol. 40, no. 3, pp. 274-296 . https://doi.org/10.1111/1467-9817.12066
Journal of Research in Reading, 40(3), 274-296. Wiley-Blackwell
Text comprehension requires readers to mentally simulate the described situation by reactivating previously acquired sensory and motor information from (episodic) memory. Drawing upon research demonstrating gender differences, favouring girls, in tas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3b5b5b0c1392b3356b12023a2db37a4c
https://pure.eur.nl/en/publications/7acec0d8-5eb3-4484-9fc8-178569b3b8eb
https://pure.eur.nl/en/publications/7acec0d8-5eb3-4484-9fc8-178569b3b8eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.