Zobrazeno 1 - 10
of 550
pro vyhledávání: '"Washington JA"'
Autor:
Washington JA (AUTHOR), Craig HK (AUTHOR)
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jan99, Vol. 30 Issue 1, p75-82. 8p.
Autor:
Washington JA (AUTHOR), Craig HK (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jun1998, Vol. 41 Issue 3, p618-626. 9p.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Apr1998, Vol. 41 Issue 2, p445-457. 13p.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Apr1998, Vol. 41 Issue 2, p433-444. 12p.
Autor:
Santiago Calero-Morales, Gladis del Consuelo Vinueza-Burgos, Carlos Leonidas Yance-Carvajal, Washington Javier Paguay-Balladares
Publikováno v:
Sports, Vol 11, Iss 3, p 61 (2023)
Developing gross motor function implies strengthening the basic body position and the balance associated with posture and mobility, for which different teaching models and psycho-pedagogical interventions are applied. Objective: to develop gross moto
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2f07e7d3ea041549ac438ec9456d187
Autor:
Maritza Carlota Gutiérrez Cedeño, Gardenia Alexandra Ramírez Aguirre, Washington Javier Paguay Balladares
Publikováno v:
Opuntia Brava, Vol 9, Iss 3, Pp 208-216 (2018)
Las universidades desempeñan un papel de suma importancia en la sociedad. Tienen la inigualable tarea de formar los profesionales que llevarán adelante el desarrollo económico, político y social de la nación donde viven. De modo que deben estar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fde7ac57e1843bf84988971ee190301
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.