Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Washietl S"'
Publikováno v:
Weissman, Jonathan; Rouskin, S; Zubradt, M; Washietl, S; Kellis, M; & Weissman, JS. (2014). Genome-wide probing of RNA structure reveals active unfolding of mRNA structures in vivo. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8330d11p
RNA has a dual role as an informational molecule and a direct effector of biological tasks. The latter function is enabled by RNA's ability to adopt complex secondary and tertiary folds and thus has motivated extensive computational and experimental
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::0f097f1fbc1c8f3dfd9375946cd71a3f
http://www.escholarship.org/uc/item/8330d11p
http://www.escholarship.org/uc/item/8330d11p
Autor:
Washietl, S., Findeiß, S., Müller, S.A., Kalkhof, S., Bergen, M. von, Hofacker, I.L., Stadler, P.F., Goldman, N.
With the availability of genome-wide transcription data and massive comparative sequencing, the discrimination of coding from noncoding RNAs and the assessment of coding potential in evolutionarily conserved regions arose as a core analysis task. Her
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::8036a823fe5c86d48c1fd97c9ba61b65
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/226673
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/226673
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.