Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Washback effects"'
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract Pearson Test of English Academic (PTE Academic), a high-stakes English language proficiency test, underwent substantial revisions in 2021. The test duration was reduced from 3 h to 2 h by reducing specific task numbers and sections. This stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de6c1e4b69794f00a9547d31a50de98d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nunun Nuki Erfiani
Publikováno v:
IJET (Indonesian Journal of English Teaching), Vol 7, Iss 2, Pp 103-109 (2018)
Teachers often confused how they can get feedback from their students as one of supporting education components they need. Therefore, washback effects are important as the feedback. This essay studies the washback effects of testing practices on Engl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d224f7a39c664173a572b7c57ef586ad
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 8, Iss 1, Pp 167-176 (2018)
Washback refers to influences of testing on teaching and learning. In Thailand and Indonesia, washback of the Ordinary National Educational Test (O-NET) and Ujian Nasional (UN) inevitably occurs on teaching and learning in classrooms at every level.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a00cb2d4e3842239459f4c451c6760a
Autor:
Maria Mitsiaki, Nansia Kyriakou, Despo Kyprianou, Chrysovalanti Giannaka, Pavlina Hadjitheodoulou
Publikováno v:
Languages, Vol 6, Iss 4, p 195 (2021)
Washback of diagnostic tools targeted to young migrant learners has been an under-researched area in the language assessment field. This paper explores teachers’ perceptions on the Greek Diagnostic Language Assessment (GDLA) tool recently introduce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/079e9608ac1847efb6b3635b49c1151d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bukh, P N, Christensen, K S & Poulsen, M L 2022, ' Performance Funding : Exam Results, Stakes and Washback in Danish Schools ', Sage Open, vol. 12, no. 1, pp. 1-13 . https://doi.org/10.1177/21582440221082100
Bukh, P N, Christensen, K S & Poulsen, M L 2022, ' Performance Funding : Exam Results, Stakes, and Washback in Danish Schools ', Sage Open, vol. 12, no. 1 . https://doi.org/10.1177/21582440221082100
Bukh, P N, Christensen, K S & Poulsen, M L 2022, ' Performance Funding : Exam Results, Stakes, and Washback in Danish Schools ', Sage Open, vol. 12, no. 1 . https://doi.org/10.1177/21582440221082100
High-stakes testing is meant to create a positive washback effect on student learning. Performance funding can raise stakes. However, it is not often used, and its washback is uncertain. The purpose of this paper is to examine performance-funding pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b88a9434c02afd78cf221efd578fb5f2
https://vbn.aau.dk/da/publications/eb6efdc6-4566-4f14-898a-423ef1552f11
https://vbn.aau.dk/da/publications/eb6efdc6-4566-4f14-898a-423ef1552f11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.