Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Waring, Peter"'
Delivering blended learning to transnational students: students' perceptions and needs-satisfaction.
Autor:
de Freitas, Sara1 sara@dcs.bbk.ac.uk, Waring, Peter2, Douglas, Heather E.3, Curtis, Guy J.4, Ritchie, Stephen M.2
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Sep2022, Vol. 47 Issue 9, p1890-1902. 13p. 4 Graphs.
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2018, Vol. 37, Issue 2, pp. 138-150.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-10-2017-0211
Autor:
Waring, Peter
Publikováno v:
Journal of Applied Learning & Teaching (JALT); 2024, Vol. 7 Issue 1, p22-25, 4p
Cet article traite de l’évolution des relations industrielles en Australie au cours du dernier quart de siècle, une période qui marque le passage du pays à un régime néolibéral. Une caractéristique dominante du projet néo-libéral a été
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::bb1e33909029dac03bb687923d6a00cb
http://journals.openedition.org/nrt/12978
http://journals.openedition.org/nrt/12978
Autor:
Waring, Peter
Publikováno v:
Corporate Governance: The international journal of business in society, 2008, Vol. 8, Issue 2, pp. 153-164.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14720700810863788
Autor:
Spiess, Leslee, Waring, Peter
Publikováno v:
Employee Relations, 2005, Vol. 27, Issue 2, pp. 193-207.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/01425450510572702
Autor:
Waring, Peter, Lewer, John
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2004 Jun 01. 52(1), 99-108.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25075235
Autor:
Waring, Peter
Publikováno v:
Personnel Review, 2001, Vol. 30, Issue 3, pp. 280-296.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00483480110386121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of General Management. Spring2016, Vol. 41 Issue 3, p1-11. 11p.