Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Wareham, Helen"'
Autor:
Tamayo, Nathalie1,2, Wareham, Helen3, Franken, Marie-Christine4, McKean, Cristina3, Tiemeier, Henning1,5, Jansen, Pauline W.1,2,6 p.w.jansen@essb.eur.nl
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Mar2024, Vol. 33 Issue 3, p787-797. 11p.
Autor:
Wareham, Helen Margaret
The early diagnosis of cancer is a priority within the UK, with GPs being identified as playing a key role. The aim of this research was to look at the relationship between GP practice quality and cancer stage at diagnosis, for breast and colorectal
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.646433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Letts, Carolyn, Pert, Sean, Czaplewska, Ewe, Ashton, Elaine, Benson, Kate, Preston, Emily, Stringer, Helen, Trebacz, Anastasia, Wareham, Helen, McKean, Cristina, Jack, Christine
Publikováno v:
Letts, C, Pert, S, Czaplewska, E, Ashton, E, Benson, K, Preston, E, Stringer, H, Trebacz, A, Wareham, H, McKean, C & Jack, C 2020, ' Working with bilingual children at risk of developmental language disorder : adapting assessment and intervention for the nursery-aged bilingual child ', Paper presented at NALDIC 28 Conference 2020, 21/11/20-21/11/20 .
A proportion of all children (7.58%: RCSLT) have significant difficulty acquiring language, irrespective of whether this applies to their first and only language or to two or more languages acquired in a multilingual setting. These children have deve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3818::62a7bef9934b9940d2510cc78245bf69
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/working-with-bilingual-children-at-risk-of-developmental-language-disorder(40f6da61-4765-41c9-98b3-d19050f5fe1e).html
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/working-with-bilingual-children-at-risk-of-developmental-language-disorder(40f6da61-4765-41c9-98b3-d19050f5fe1e).html
Autor:
McKean, Cristina, Stringer, Helen, Letts, Carolyn, Pert, Sean, Masidlover, Mark, Christine Jack, Christine, Ana Trebacz, Ana, Wareham, Helen, Preston, Emily, Baker, Jo, Benson, Kate
Publikováno v:
McKean, C, Stringer, H, Letts, C, Pert, S, Masidlover, M, Christine Jack, C, Ana Trebacz, A, Wareham, H, Preston, E, Baker, J & Benson, K 2020, ' Staying faithful : Exploring the challenges of treatment fidelity ', North East SLT Research Network, Newcastle upon Tyne, United Kingdom, 1/07/20-1/07/20 .
The LIVELY project (Language Intervention in the Early Years) aims to compare the efficacy of three different intervention approaches, each with a goal to improve the oral language skills of children (age 3;05 – 4;05) with severe language difficult
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3818::e0352b98bea7308c3fa5d01da849bb67
https://drive.google.com/file/d/16jySXgMzF19IJ-9-dydk-uHezLcIel6t/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/16jySXgMzF19IJ-9-dydk-uHezLcIel6t/view?usp=drivesdk
Autor:
Longstaff, Fran, Heather, Nick, Allsop, Susan, Partington, Elizabeth, Jankowski, Mark, Wareham, Helen, St Clair Gibson, A., Partington, Sarah
Publikováno v:
Journal of Clinical Sport Psychology; 2015, Vol. 9 Issue 1, p59-75, 17p
Autor:
Longstaff, Fran, Heather, Nick, Jankowski, Mark, Allsop, Susan, Wareham, Helen, Partington, Sarah, Partington, Elizabeth, St Clair Gibson, Alan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::cf3207f2202c965599fcb818ebf3afd8
https://eprints.mdx.ac.uk/15598/1/eh322fl.pdf
https://eprints.mdx.ac.uk/15598/1/eh322fl.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.