Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Wardlow, Daniel L."'
Publikováno v:
Journal of Advertising, 1998 Dec 01. 27(4), 9-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4189088
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice, 1998 Apr 01. 6(2), 87-96.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40469903
Autor:
O'Donnell, Kathleen A.1, Wardlow, Daniel L.1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2000, Vol. 27 Issue 1, p13-18. 6p.
Autor:
Wardlow, Daniel L.1
Publikováno v:
Journal of International Marketing. 1994, Vol. 2 Issue 1, p103-105. 3p.
Autor:
Bowersox, Donald J., Daugherty, Patricia J., Droge, Cornelia L., Rogers, Dale S., Wardlow, Daniel L.
Publikováno v:
Proceedings of the 1989 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference; 2015, p445-449, 5p
Autor:
Nason, Robert W., Wardlow, Daniel L.
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 1988, p422. 6p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Macromarketing; Jun1992, Vol. 12 Issue 1, p19-28, 10p
Autor:
Cederborg, Carol, Kleeman, Wayne A., Morris, Lisa, Wardlow, Daniel L., Moe, John, Walker, Bill, Lawing, Carolyn, Scheiman, Carl, Taylor, Carol, Foster, Pam, Owens, Marilyn, Mandell, David M., James, Richard, Manzano, Mark, Kopetz, Bruce, Pendleton, Mel, Siverling, Charlotte, Martin, Karla, Foote, Thomas
Publikováno v:
Freethought Today; Aug2012, Vol. 29 Issue 6, p20-21, 2p, 2 Black and White Photographs