Zobrazeno 1 - 10
of 219
pro vyhledávání: '"Ward JH"'
BACKGROUND: Self-harm (SH) in adolescence has previously been shown to significantly overlap with both attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) and emotional dysregulation (ED). Our objective as such was to investigate the relationship between
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0c327e37d6f9e903b64c2ba995a3d910
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/113254/6/camh.12471.pdf
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/113254/6/camh.12471.pdf
Autor:
Ward Jh, Randy L. Jensen, Ling Zhao, Greenland Ja, Maihi Fujita, Rosenthal R, Saundra S. Buys, Anna C. Beck, Guoying Wang, Wadsworth Me, Emilio Cortes-Sanchez, Sandra D. Scherer, Chieh-Hsiang Yang, Katrin P. Guillen, Jeffrey H. Chuang, Cindy B. Matsen, Zheqi Li, Kristopher Berrett, Jeffery M. Vahrenkamp, David H. Lum, Alana L. Welm, Michael T. Lewis, Toner J, Jason Gertz, Chu Z, Poretta Jm, Yoko S. DeRose, Lacey E. Dobrolecki, Gabor T. Marth, Katherine E. Varley, Rachel E. Factor, Andrew Butterfield, Bryan E. Welm, Xiaomeng Huang, Edward W. Nelson, Matthew H. Bailey, Pathi Ss, Xing Yi Woo, Yi Qiao, Christos Vaklavas, Steffi Oesterreich, Kevin B. Jones
Model systems that recapitulate the complexity of human tumors and the reality of variable treatment responses are urgently needed to better understand cancer biology and to develop more effective cancer therapies. Here we report development and char
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb9f2dc64567b20d35abfdfca6812bd3
https://doi.org/10.1101/2021.02.28.433268
https://doi.org/10.1101/2021.02.28.433268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.