Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Ward, L. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ward, L. M.1,2 (AUTHOR) lward15@smith.edu, Shih, Patrick M.3,4,5,6 (AUTHOR) lward15@smith.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/1/2022, Vol. 17 Issue 8, p1-16. 16p.
Autor:
Ward, L. M.1, Stanley, B.2, Greenlaw, N.2, Cooper, S.‐A.1, Pacitti, C.3, Henderson, A.1, Gibson, J.4, Kinnear, D.1 deborah.kinnear@glasgow.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Sep2021, Vol. 65 Issue 9, p813-830. 18p. 6 Charts.
Autor:
Ward, L. M.1, Cooper, S.‐A.1, McSkimming, P.2, Greenlaw, N.2, Pacitti, C.3, Gibson, J.4, Henderson, A.1, Stanley, B.2, Pell, J.1, Kinnear, D.1 deborah.kinnear@glasgow.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Dec2020, Vol. 64 Issue 12, p980-986. 7p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ward, L. M.1, Cooper, S. A.1, Hughes‐McCormack, L.1, Macpherson, L.2, Kinnear, D.1 deborah.kinnear@glasgow.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Nov2019, Vol. 63 Issue 11, p1359-1378. 20p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Twing, Katrina I., Ward, L. M., Kane, Zachary K., Sanders, Alexa, Price, Roy Edward, Pendleton, H. Lizethe, Giovannelli, Donato, Brazelton, William J., McGlynn, Shawn E.
Publikováno v:
Frontiers in Microbiology; 11/17/2022, Vol. 13, p1-14, 14p