Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Wanyama, Conrad"'
Autor:
Tuti, Timothy, Winters, Niall, Edgcombe, Hilary, Muinga, Naomi, Wanyama, Conrad, English, Mike, Paton, Chris
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 7, p e17100 (2020)
BackgroundAlthough smartphone-based emergency care training is more affordable than traditional avenues of training, it is still in its infancy, remains poorly implemented, and its current implementation modes tend to be invariant to the evolving lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fe8470d5b604ecf81d8050d7a62cf00
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blacklock, Claire, Edgcombe, Hilary, Wanyama, Conrad, Jepkosgei, Juliet, Hinton, Lisa, McKnight, Jacob, Harris, Elinor, Molyneux, Sassy, Wong, Geoff, English, Mike
Objective: To identify and map candidate interventions for improving the relational environment in hospitals, targeting aspects of context identified in realist programme theory. The findings will inform recommendations co-developed with stakeholders
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::25235ccabd19af548794069c4026818d
Autor:
Wanyama, Conrad, Nagraj, Shobhana, Muinga, Naomi, Tuti, Timothy, Edgcombe, Hilary, Geniets, Anne, Winters, Niall, English, Mike, Rossner, Jakob, Paton, Chris
Publikováno v:
Advances in Simulation; 1/10/2022, Vol. 7 Issue 1, p1-9, 9p
Autor:
C Wanyama, C Blacklock, J Jepkosgei, M English, L Hinton, J McKnight, S Molyneux, M Boga, P Musitia, G Wong
Peer reviewed: True
Funder: Nuffield Department of Medicine, University of Oxford, UK
INTRODUCTION: The informal social ties that health workers form with their colleagues influence knowledge, skills and individual and group behaviours and
Funder: Nuffield Department of Medicine, University of Oxford, UK
INTRODUCTION: The informal social ties that health workers form with their colleagues influence knowledge, skills and individual and group behaviours and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e7f4f6c3b5681707abfdfc65662081ae
Autor:
Tuti T; Department of Education, University of Oxford, Oxford, United Kingdom.; Kellogg College, University of Oxford, Oxford, United Kingdom.; KEMRI-Wellcome Trust Research Programme, Nairobi, Kenya., Winters N; Department of Education, University of Oxford, Oxford, United Kingdom.; Kellogg College, University of Oxford, Oxford, United Kingdom., Muinga N; KEMRI-Wellcome Trust Research Programme, Nairobi, Kenya., Wanyama C; KEMRI-Wellcome Trust Research Programme, Nairobi, Kenya., English M; KEMRI-Wellcome Trust Research Programme, Nairobi, Kenya.; Nuffield Department of Medicine, University of Oxford, Oxford, United Kingdom., Paton C; Nuffield Department of Medicine, University of Oxford, Oxford, United Kingdom.
Publikováno v:
JMIR research protocols [JMIR Res Protoc] 2019 Jul 26; Vol. 8 (7), pp. e13034. Date of Electronic Publication: 2019 Jul 26.