Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Wanke, Craig"'
Computing power, big data, and advancement of algorithms have led to a renewed interest in artificial intelligence (AI), especially in deep learning (DL). The success of DL largely lies on data representation because different representations can ind
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.04768
The current practice of manually processing features for high-dimensional and heterogeneous aviation data is labor-intensive, does not scale well to new problems, and is prone to information loss, affecting the effectiveness and maintainability of ma
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.01464
Thesis (Ph. D.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Aeronautics and Astronautics, 1993.
Includes bibliographical references (leaves 171-175).
by Craig R. Wanke.
Ph.D.
Includes bibliographical references (leaves 171-175).
by Craig R. Wanke.
Ph.D.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/49901
Thesis (M.S.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Aeronautics and Astronautics, 1990.
Includes bibliographical references (leaves 117-119).
by Craig R. Wanke.
M.S.
Includes bibliographical references (leaves 117-119).
by Craig R. Wanke.
M.S.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/43003
Autor:
DeArmon, James1, Wanke, Craig1, Taylor, Christine1 ctaylor@mitre.org, Masek, Tudor1, Taylor, Roy
Publikováno v:
Journal of Aerospace Operations. 2018, Vol. 5 Issue 1/2, p5-24. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAE Transactions, 1992 Jan 01. 101, 1695-1701.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44733126
Autor:
Xue, Mengran, Roy, Sandip, Taylor, Christine P., Zobell, Stephen M., Wanke, Craig R., Wan, Yan, Taylor, Roy
Publikováno v:
Journal of Aerospace Operations; 2018, Vol. 5 Issue 1/2, p25-45, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.