Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Wangenheim, Florian V."'
Publikováno v:
Published in AI & Society (2024)
Trust is widely regarded as a critical component to building artificial intelligence (AI) systems that people will use and safely rely upon. As research in this area continues to evolve, it becomes imperative that the research community synchronizes
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.09828
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services May 2017 36:218-224
Autor:
Zimmer, Marcus1 marcus.zimmer@zhaw.ch, Wangenheim, Florian v.2 fwangenheim@ethz.ch, Salonen, Anna3 anna.k.salonen@jyu.fi
Publikováno v:
Marketing Review St. Gallen. 2022, Issue 3, p22-28. 7p.
Publikováno v:
In Digital Therapeutics for Mental Health and Addiction 2023:65-77
Autor:
Wübben, Markus markus.wuebben@wi.tum.de, Wangenheim, Florian V.1 florian.wangenheim@wi.tum.de
Publikováno v:
Journal of Marketing. May2008, Vol. 72 Issue 3, p82-93. 12p. 9 Charts.
Autor:
Wangenheim, Florian v1, Bayón, Tomás2
Publikováno v:
Journal of Marketing. Oct2007, Vol. 71 Issue 4, p36-47. 12p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
In Journal of Retailing September 2012 88(3):356-366
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.