Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Wang, Zhongtuo"'
In this paper, we studied the research areas of Chinese natural science basic research from a point view of complex network. Two research areas are considered to be connected if they appear in one fund proposal. The explicit network of such connectio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/physics/0509183
Autor:
Wang, Zhiping1,2 (AUTHOR) wangzhiping9207@yahoo.com.cn, Wang, Zhongtuo2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Computer Mathematics. Dec2006, Vol. 83 Issue 12, p839-851. 13p. 5 Diagrams.
In this article the authors give a suggestion to develop a possible new research field called “knowledge services”, which is regarded on one hand as an evolution of the field of knowledge management, and on the other hand as a key branch of the e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::f825bc1c3572a3188495e7dc161d6e01
http://hdl.handle.net/10119/4152
http://hdl.handle.net/10119/4152
Autor:
Wang, Zhongtuo
Indigenous innovation is a crucial task for the Chinese economic development. Innovation system is the network and interplay of academic and production institutions in which production, distribution and use of new knowledge and technology take place.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::a3cbf9207f3be979edee0b98f6719823
http://hdl.handle.net/10119/4102
http://hdl.handle.net/10119/4102
Autor:
Wang, Zhongtuo, Wu, Jiangning
Publikováno v:
Knowledge Synthesis; 2016, p107-149, 43p
Autor:
Li, Tong, Wang, Zhongtuo
The residual value ratio method is proposed herein to measure the implicit knowledge. The implicit knowledge is the key factor of output increase ratio (Solow’s residual value) caused by general technology progress. Based on that, the method n gets
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::5cc027c479733125c9f19d240791be9b
http://hdl.handle.net/10119/3920
http://hdl.handle.net/10119/3920
Publikováno v:
In Discrete Mathematics 2009 309(10):3431-3435
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.