Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Wang, Wen‐Fang"'
Autor:
Xiong, Jie, Dai, Yu-Ting, Wang, Wen-Fang, Zhang, Hao, Wang, Chao-Fu, Yin, Tong, Cheng, Shu, Zhong, Hui-Juan, Yu, Shan-He, Jiang, Lu, Wang, Sheng-Yue, Fang, Hai, Zhang, Rui-Hong, Zhu, Yue, Yi, Hong-Mei, Jiang, Xu-Feng, Chen, Jia-Yi, Wang, Li, Xu, Peng-Peng, Chen, Sai-Juan, Zhao, Wei-Li
Publikováno v:
In Science Bulletin 15 November 2023 68(21):2607-2619
Autor:
Wang, Wen-Fang, Zhong, Hui-Juan, Cheng, Shu, Fu, Di, Zhao, Yan, Cai, Hua-Man, Xiong, Jie, Zhao, Wei-Li
Publikováno v:
In BBA - Molecular Basis of Disease August 2023 1869(6)
Autor:
Chen, Chih-Ming, Wang, Wen-Fang
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2020 Aug 01. 29(4), 519-535.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48742008
Autor:
Sun Teng-Fei, Abuduaini Diyaer, Zhu Hong-Ming, Chen Xin-Jie, Wang Wen-Fang, Zhao Yu-Bing, Lin Xiao-Jing, Cheng Wen-Yan, Shen Yang
Publikováno v:
Translational Oncology, Vol 25, Iss , Pp 101522- (2022)
Although acute promyelocytic leukaemia (APL) is a highly curable disease, challenges of early death (ED) and relapse still exist, and real-world data are scarce in the ATRA plus ATO era. A total of 1105 APL patients from 1990 to 2020 were enrolled an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e1371847aa34b0fa14a5702ec160a20
Autor:
Wang, Wen-fang
The purpose of this study was to explore collaborative English language learning beyond formal classrooms. On the basis of Vygotsky¡¦s socio-cultural perspective, specific focus was placed on English as Foreign Language (EFL) learners¡¦ collectiv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Wen-fang
Publikováno v:
Synthese, 2018 Oct 01. 195(10), 4441-4476.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26750634
Publikováno v:
Synthese, 2018 Oct 01. 195(10), 4201-4204.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26750626
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.